Skip to main content

Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise tingimused ja kord

1. Kliendi tagasisidesüsteemi olemasolu ja toimimine – süstemaatiline kliendi ootuste ja vajaduste väljaselgitamine, rahulolu ja tagasiside jälgimine ning sellega arvestamine koolituskeskuse (p)arendustegevustes.

2. Iga koolitusel osaleja täidab täienduskoolituse lõpus koolituskeskuse tagasiside küsimustiku, milles antakse hinnang koolituse sisule, koolitajatele ja koolituse korraldusele ning samas omapoolsed parendusettepanekud lühikeste selgitustega/põhjendustega koolituse muutmiseks.

3. Tagasiside küsitluslehtes olev informatsioon koondatakse ja analüüsitakse ning vajadusel võimaldab see kogum koolituskeskusel teha muudatusi pärast hinnangute analüüsi lektorite/koolitajate valikul, õppekava mahu muutmisel ja koolituse korraldaldamisel kui see on põhjendatud ja vajalik.

4. Tagasiside hinnangud on anonüümsed ja kasutamiseks koolituskeskusele.

5. Tagasiside andmine pole koolituse lõpetajale kohustuslik.